Göçmenler olurda giderse evleri napacağız?
33
●1.150
- 13-04-2022, 23:29:45Göçmenlerin gideceğine yada gönderileceğine inanan arkadaşlara, Çanakkale tarafında yeni yapılmış bir köprüm var orayı kendisine satabilirim.
- 13-04-2022, 23:35:11Hocam saçmalamışsınız. Kiraların düşmesi artık imkansız sabit kalsın o bile yeterli.
Ha oldu ki düştü bu iyi bir şey kötü bir şey değil.
Artan maliyetlerden dolayı zaten yeni inşaat sayısı azalmış mülteciler gitse bile bu en fazla artışı durdurur kira fiyatlarını azaltmaz.
Diğer bir konu mültecllerin gitmesi gibi bir durum imkansız. 10milyon insanı yolluyorum dediğinizde savaş çıkarırlar. Bir çoğu burada doğdu büyüdü kendi ülkesini görmedi bile , buranın vatandaşı oldu tüm düzeni burada olanlar var. - 13-04-2022, 23:35:27Zalimlik yapıp 3 katı fiyat neden verdim diye düşünmüyor mülteciler giderse ben ne yapıcam diye düşünüyor. Gitmeseler bile inşallah ellerinde patlar o daireler.
- 13-04-2022, 23:35:27Şimdi bu sizin çok zeki mükemmel atanamamış elon musk arkadaşlarınız bu el değirmeniyle su taşımaya kalkıp paraların tadına varıp yurtdışıları yaparken
Bu ülkenin genci çoluğu çocuğu imkansızlıklar içinde geleceklerinin yok oluşundan endişe duyarken
Sabahtan akşama ter döküp affedersin it gibi çalışan aile babalarımız emeğinin karşılığı olacak olan huzurlu güzel bir evde oturma şansını bu para akıtan göçmenler yüzünden kaybederken
Nece evlilik çağındaki genç bu göçmenlerin getirdiği ekonomik düzensizlik yüzünden işsiz kalıp iş bulamazken sevdiği kıza kavuşamazken evlenip ev kuramazken...
Senin o atanamamış çok zeki arkadaşların bu insanlar ne yer ne içer ne eder ben ne yapıyorum ne etkisi gibi var diye düşünüyor mu da...
Şimdi bu mülteciler giderse eğer bu söylediğim kesimler bu atanamamış şark kurnazı zeki fırfırcıların derdini düşecek?
Ha çok dert ediyorsa bu fırsatçı beyefendiler ya da bir başkası bunlar gibi ya mülteciler gidince bu fırsatçı beyefendiler ne yapar ne eder diye dert ediniyorsa çözümü sunabilirim.
Mültecilerin gönderilmesi durumunda gittikleri yere gidip fırsatçılık yeteneklerini o topraklar üzerinden yürütebilir.
Okuyacağını da biliyorum.
Nickini de biliyorum forumdan...
Tek yapabileceğin ne biliyor musun?
Mesajımı okuyacaksın sadece okuduğunla kalacaksın cesaret gösterip alıntılayıp mantıklı bir cevap bile sunamayacaksın. - 14-04-2022, 00:42:23Ben ev sahipleri ne yapar diye düşünmüyorum. İnşallah göçmenler gider de Türk insanının enflasyonu düşer. 4 milyon suriyeli 1 milyon afgan, diğerleri ile 6-7 milyon sığınmacı var ve bunlar bizim ekmeğimizi peynirimizi domatesimiz yiyor evimizi kiralıyor ve talep enflasyonu yaratıyor. Göçmenler gidince ev kiraları düşmeye başlar ve kiracılar rahatlar.
kiraların artmasının nedeni talep enflasyonu. Göçmenleri savunan arkadaşların evlerinde göçmen baktıklarını görmüyoruz. Şahsi mülküne göçmen istemeyen adamlar ortak mülkümüz olan memleketi hiç düşünmüyor.
gitsinler, esat ile anlaşılsın, garanti alınsın ve gitsinler
bu iktidarın ülkeye attığı en büyük kazıktır sığınmacılar. - 14-04-2022, 00:52:37Hocam siz bana niye atar yaptınız şimdi anlamış değilim, bahsettiğim kişiler uzaktan arkadaş, ben ev aldım ve nolacak halim diye sormadım dikkatli okursanız ama size önerim çol istekliyseniz atar yapmaya, sahibinden sitesine girip bolca ev sahibine özel mesaj yoluyla uzun uzun yazabilirsiniz, yani konunun muhatabı ben değilim, konunun 1. muhatapları sahibinden.com sitesinde sizi bekliyor olabilir, sorununuzu onlara yazabilirsiniz.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle