• 12-04-2022, 19:20:29
    #10
    Yapragi yiyince kitir kitir, sapina gelince meee mi diyorlar?

    Bunu o yatirimi yaparken dusuneceklerdi! Sirf vatanini satanlar rahat etsin, zora girmesin diye gondermemezlik mi yapilacak?
    Ayrica bunlar gocmen falan degil, bunlar yasadisi gelen istilacilardir! Digeler ise savas nedeniyle gelen siginmacilar ise Suriyede artik savas mavas bittigine gore kanunen geri gitmek zorundalar. Onlar gocmen statusunde bile olmamali, olan varsa bile hatadir, kanunsuzluktur, isbilmezliktir!
  • 12-04-2022, 19:35:58
    #11
    Valla defolup gitsinler de onu sonradan mal sahipleri düşünsün o en son iş.
  • 12-04-2022, 19:50:08
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanların durumlarından faydalanmak ne kadar kötü ise, Ülkemize yapılan aşırı göçte o kadar kötü.
    Normal fiyatından kiraya vermeye devam ederler giderlerse.
  • 12-04-2022, 19:51:53
    #13
    Onlarda onlarla birlikte gitsin.
  • 12-04-2022, 19:56:28
    #14
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarda onlarla birlikte gitsin.
    Muhteşem evlerine laf söyleyince, ponzi aldığı coinine laf söylemiş gibi hindi gibi kabarıyorlar. Bu aç gözlülükle daha çok para kaybederler.
  • 12-04-2022, 19:57:06
    #15
    Yazın evleniyorum, kara kara düşünüyorum. Bugün bulsam, yazın sonuna ihtiyacım olan evi bugün tutarım.

  • 12-04-2022, 19:57:07
    #16
    Bu arkadaşın amacı nedir? dünyanın hangi ülkesinde kiraların düşmesinden şikayetçi olacak birini görebilirsiniz
  • 12-04-2022, 19:57:58
    #17
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın amacı nedir? dünyanın hangi ülkesinde kiraların düşmesinden şikayetçi olacak birini görebilirsiniz
    Para, para, para.
  • 13-04-2022, 23:23:56
    #18
    Kallavi bir küfürüm var ama r10 üyeliği benim içim çok değerli.