Yapragi yiyince kitir kitir, sapina gelince meee mi diyorlar?

Bunu o yatirimi yaparken dusuneceklerdi! Sirf vatanini satanlar rahat etsin, zora girmesin diye gondermemezlik mi yapilacak?
Ayrica bunlar gocmen falan degil, bunlar yasadisi gelen istilacilardir! Digeler ise savas nedeniyle gelen siginmacilar ise Suriyede artik savas mavas bittigine gore kanunen geri gitmek zorundalar. Onlar gocmen statusunde bile olmamali, olan varsa bile hatadir, kanunsuzluktur, isbilmezliktir!