Hocam saçmalamışsınız. Kiraların düşmesi artık imkansız sabit kalsın o bile yeterli.
Ha oldu ki düştü bu iyi bir şey kötü bir şey değil.
Artan maliyetlerden dolayı zaten yeni inşaat sayısı azalmış mülteciler gitse bile bu en fazla artışı durdurur kira fiyatlarını azaltmaz.
Diğer bir konu mültecllerin gitmesi gibi bir durum imkansız. 10milyon insanı yolluyorum dediğinizde savaş çıkarırlar. Bir çoğu burada doğdu büyüdü kendi ülkesini görmedi bile , buranın vatandaşı oldu tüm düzeni burada olanlar var.