Ben ev sahipleri ne yapar diye düşünmüyorum. İnşallah göçmenler gider de Türk insanının enflasyonu düşer. 4 milyon suriyeli 1 milyon afgan, diğerleri ile 6-7 milyon sığınmacı var ve bunlar bizim ekmeğimizi peynirimizi domatesimiz yiyor evimizi kiralıyor ve talep enflasyonu yaratıyor. Göçmenler gidince ev kiraları düşmeye başlar ve kiracılar rahatlar.
kiraların artmasının nedeni talep enflasyonu. Göçmenleri savunan arkadaşların evlerinde göçmen baktıklarını görmüyoruz. Şahsi mülküne göçmen istemeyen adamlar ortak mülkümüz olan memleketi hiç düşünmüyor.
gitsinler, esat ile anlaşılsın, garanti alınsın ve gitsinler
bu iktidarın ülkeye attığı en büyük kazıktır sığınmacılar.