• 10-04-2022, 23:31:23
    #10
    Kurumsal PLUS
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe daha bugün derbiden önce kadınlar Avrupa basketbol finali oynadı. Baya boş ve fanatik bir yorumda bulunmuşsunuz. Düşünmeden.
    Futboldan bahsediyorum diğer branşlarda lafım yok zaten destekliyorumda şu paylaşımı haklı buluyorsunuz ya birşey demiyorum!
    Biz Avrupada barçayla boğuşurken nerdeydiniz??
  • 10-04-2022, 23:32:29
    #11
    Hocam Rasim Ozan bayıldı tuvalete gidebilir miyiz
  • 10-04-2022, 23:33:17
    #12
    Bir Beşiktaşlı olarak söylemeliyimki en güzel video/kurgulama işlerini Beşiktaş medyası yapıyor. Ghezzal transferini açıklarken kuruyedem simit kahve gazoz çıkması gibi. Maç sonlarındaki paylaşımlar derinden vurucu. Ama diğerleri aşırı basit geliyor.
  • 10-04-2022, 23:34:06
    #13
    Bir fenerli olarak söylüyorum ki, azıcık saygı duyun rakibinize. Bu arada bizi yıllar önce hezimete uğratan Pendik Spor 1.lige çıkmış. Hani bence ona hazırlanın
  • 10-04-2022, 23:34:24
    #14
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futboldan bahsediyorum diğer branşlarda lafım yok zaten destekliyorumda şu paylaşımı haklı buluyorsunuz ya birşey demiyorum!
    Biz Avrupada barçayla boğuşurken nerdeydiniz??
    Valla hocam kendi adıma konuşayım Fenerli birisi olarak Barça maçında Galatasarayı tutmuştu hatta başarılar Galatasaray diye konu da açmıştım bu videoya gelecek olursak tatlı atışmalar bunlar eminim ki siz kazansaydınız siz de video paylaşırdınız o zaman da biz sinirlenirdik
    • Feveran74
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2022, 23:34:25
    #15
    Kurumsal PLUS
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vasat bir sosyal medya yönetimi…



    https://youtube.com/shorts/BY5HwNuRvZA?feature=share
    Avrupada adınız bile yooook! 😄😄 Kimin ağladığı belli
  • 10-04-2022, 23:35:24
    #16
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam kendi adıma konuşayım Fenerli birisi olarak Barça maçında Galatasarayı tutmuştu hatta başarılar Galatasaray diye konu da açmıştım bu videoya gelecek olursak tatlı atışmalar bunlar eminim ki siz kazansaydınız siz de video paylaşırdınız o zaman da biz sinirlenirdik
    %100 Maçı hakettiniz buna hiçbir lafım yok lakin şu paylaşım sizcede aşırı çocukça değil mi?
  • 10-04-2022, 23:36:54
    #17
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 Maçı hakettiniz buna hiçbir lafım yok lakin şu paylaşım sizcede aşırı çocukça değil mi?
    Tabii orası tartışılır yani
  • 10-04-2022, 23:37:58
    #18
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada adınız bile yooook! 😄😄 Kimin ağladığı belli
    Fenerbahçe bir spor kulübü, çoğu branşta sayısız Avrupa başarımız zaten mevcut. Bir gün futbolda da olur. Unutma, sen futbol kulübü taraftarısın, şu an bile UEFA kupası demi vurursun, çünkü az önce hiçbir Avrupa başarısı olmayan Fenerbahçe’ye yenildiğin için çok üzgünsün. Giresunsporla iyi kapışmalar, malum kümede kalma gayreti. Sevgiler.