Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam kendi adıma konuşayım Fenerli birisi olarak Barça maçında Galatasarayı tutmuştu hatta başarılar Galatasaray diye konu da açmıştım bu videoya gelecek olursak tatlı atışmalar bunlar eminim ki siz kazansaydınız siz de video paylaşırdınız o zaman da biz sinirlenirdik
%100 Maçı hakettiniz buna hiçbir lafım yok lakin şu paylaşım sizcede aşırı çocukça değil mi?