Fenerbahçe daha bugün derbiden önce kadınlar Avrupa basketbol finali oynadı. Baya boş ve fanatik bir yorumda bulunmuşsunuz. Düşünmeden.
Futboldan bahsediyorum diğer branşlarda lafım yok zaten destekliyorumda şu paylaşımı haklı buluyorsunuz ya birşey demiyorum!
Biz Avrupada barçayla boğuşurken nerdeydiniz??