Bir Beşiktaşlı olarak söylemeliyimki en güzel video/kurgulama işlerini Beşiktaş medyası yapıyor. Ghezzal transferini açıklarken kuruyedem simit kahve gazoz çıkması gibi. Maç sonlarındaki paylaşımlar derinden vurucu. Ama diğerleri aşırı basit geliyor.