Futboldan bahsediyorum diğer branşlarda lafım yok zaten destekliyorumda şu paylaşımı haklı buluyorsunuz ya birşey demiyorum!
Biz Avrupada barçayla boğuşurken nerdeydiniz??
Valla hocam kendi adıma konuşayım Fenerli birisi olarak Barça maçında Galatasarayı tutmuştu hatta başarılar Galatasaray diye konu da açmıştım bu videoya gelecek olursak tatlı atışmalar bunlar eminim ki siz kazansaydınız siz de video paylaşırdınız o zaman da biz sinirlenirdik