Avrupada adınız bile yooook! 😄😄 Kimin ağladığı belli
Fenerbahçe bir spor kulübü, çoğu branşta sayısız Avrupa başarımız zaten mevcut. Bir gün futbolda da olur. Unutma, sen futbol kulübü taraftarısın, şu an bile UEFA kupası demi vurursun, çünkü az önce hiçbir Avrupa başarısı olmayan Fenerbahçeye yenildiğin için çok üzgünsün. Giresunsporla iyi kapışmalar, malum kümede kalma gayreti.

Sevgiler.