Motorsiklet Tavsiyesi - Yardım
23
●612
- 08-06-2022, 17:28:03Ben olsam rs200 alırdım abslı ns200den daha iyimehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk sarısı cıktıgında almıştım sorun yasamazsın. Bende aktif olarak 25 yıldır motosiklet kullanıyorum motosiklet önemli değil ekipman önemli özellikle kask mont felan diyim hocam.
- 08-06-2022, 18:07:25Valla pcx 125 aldim motor yok piyasadaOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2022, 19:57:55Aylar geçmiş siz konuyu açalı belki de alalı, bende pcx 125 arıyorum bayi de yok maalesef aracımın yanına alıcam sizin gibimehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2022, 20:08:25Ben actiktan 1 ay sonra aldim siraya girip. 63e almıstım ama bayide hazir bulunmuyorDevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2022, 22:31:15bırakmıyolar ki hocam herkes ticari alıyor fırsatçı çokmehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk sarısı cıktıgında almıştım sorun yasamazsın. Bende aktif olarak 25 yıldır motosiklet kullanıyorum motosiklet önemli değil ekipman önemli özellikle kask mont felan diyim hocam.