mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ona bakıyorum bende çok şık herkes onu önerdi ucuzda fiyatı. Sadece hint menşei diye parça kalite falan tereddür ettim.
Ben olsam rs200 alırdım abslı ns200den daha iyi ilk sarısı cıktıgında almıştım sorun yasamazsın. Bende aktif olarak 25 yıldır motosiklet kullanıyorum motosiklet önemli değil ekipman önemli özellikle kask mont felan diyim hocam.