OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam rs200 alırdım abslı ns200den daha iyi ilk sarısı cıktıgında almıştım sorun yasamazsın. Bende aktif olarak 25 yıldır motosiklet kullanıyorum motosiklet önemli değil ekipman önemli özellikle kask mont felan diyim hocam.
Valla pcx 125 aldim motor yok piyasada