DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylar geçmiş siz konuyu açalı belki de alalı, bende pcx 125 arıyorum bayi de yok maalesef aracımın yanına alıcam sizin gibi
Ben actiktan 1 ay sonra aldim siraya girip. 63e almıstım ama bayide hazir bulunmuyor