mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben actiktan 1 ay sonra aldim siraya girip. 63e almıstım ama bayide hazir bulunmuyor
bırakmıyolar ki hocam herkes ticari alıyor fırsatçı çok