Yüzük parmaktan çıkmıyor!!! :(
22
●12.110
- 11-02-2009, 17:31:29Kardeş sakin ol,fazla abanma yüzüğe ağır ağır dene.Çıkar merak etmeHKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2009, 17:42:56arkadaşım iki öneri.
ilk olarak sabun olmazsa yağ.
ama büyük ihtimal sabun işini çözer - 11-02-2009, 17:57:10Üyeliği durdurulduarkadasım benımde basıma geldı gecen sene takarken kolaylıkla taktım ama çıkartmaya geldıgınde hiçte görundugu kadar kolay çıkartamadım.Sabun,yag aklına gelebılecek ne yaptıysam çıkartamadım ve ne yapıp onu çıkartmam gerekıyodu işler karısıktı biraz her yerde kapalıydı o gun ve yuzugu ancak keserek çıkarttım lanet olası şey zorla kesılmıstı deliye donmustum resmen parmagım yara bere ıcınde kalmıstı onu çıkartmaya çalışırken. .Belkı yüzükculerın bir püf noktaları vardır bu yuzuk cıkartma ıslemı ıcın bi onlara soruver.Allah kolaylık versın
)

benzer durumu yaşadım ama normal şekilde çıkarabilmiştim.