• 11-02-2009, 17:23:29
    #1
    Parmağa giripte çıkmayan yüzüğe ne yapılır?
  • 11-02-2009, 17:25:00
    #2
    sabun sur
  • 11-02-2009, 17:25:24
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eline hafif zeytinyağı felan dök eli yumuşat sonra dene zorlamadan.
  • 11-02-2009, 17:28:30
    #4
    Deneyecem.. Korkuyorum ya parmak ya yüzük kesilecek.. O derece...

    (Resmen 14 şubat zedeyim ya.. )
  • 11-02-2009, 17:31:29
    #5
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyecem.. Korkuyorum ya parmak ya yüzük kesilecek.. O derece...

    (Resmen 14 şubat zedeyim ya.. )
    Kardeş sakin ol,fazla abanma yüzüğe ağır ağır dene.Çıkar merak etme
  • 11-02-2009, 17:31:50
    #6
    Parmagını kes dermişim
    Sabun,zeytin yagı kullanıp;


    Alıntı
    yüzüğü yavaşça çekerken önünde et toplanmasın diye bir yandan da parmaklarınızla deriyi yüzüğün takılı olduğu parmağın dibine doğru itiyorsunuz.

    yani parmağın derisi yüzüğün içinden parmak dibine doğru akarken yüzük de ileri doğru kayacak böylece çok kolay çıkarmış olacaksınız.

    çeke çeke şişirdiyseniz parmağı işiniz zorlaşmış demektir.

    ama yukarıda anlattığım kadar kolaydır durum. yüzüğün olduğu parmağa en ufak bir acı vermemiş olursunuz.
    Deneyebilirsin.

    Hala direniyorsa en yakın sarrafa gidip kestirebilirsin
  • 11-02-2009, 17:42:56
    #7
    arkadaşım iki öneri.
    ilk olarak sabun olmazsa yağ.
    ama büyük ihtimal sabun işini çözer
  • 11-02-2009, 17:57:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadasım benımde basıma geldı gecen sene takarken kolaylıkla taktım ama çıkartmaya geldıgınde hiçte görundugu kadar kolay çıkartamadım.Sabun,yag aklına gelebılecek ne yaptıysam çıkartamadım ve ne yapıp onu çıkartmam gerekıyodu işler karısıktı biraz her yerde kapalıydı o gun ve yuzugu ancak keserek çıkarttım lanet olası şey zorla kesılmıstı deliye donmustum resmen parmagım yara bere ıcınde kalmıstı onu çıkartmaya çalışırken. .Belkı yüzükculerın bir püf noktaları vardır bu yuzuk cıkartma ıslemı ıcın bi onlara soruver.Allah kolaylık versın
  • 11-02-2009, 18:01:26
    #9
    Bu yüzden biraz bol yüzük takıyorum parmaktan kaymıcak kadar rahat girip çıkıyor.Geçen can sıkıntısından başka parmağıma taktım zor çıkarmıştım benzer durumu yaşadım ama normal şekilde çıkarabilmiştim.