HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneyecem.. Korkuyorum ya parmak ya yüzük kesilecek.. O derece...

(Resmen 14 şubat zedeyim ya.. )
Kardeş sakin ol,fazla abanma yüzüğe ağır ağır dene.Çıkar merak etme