Parmagını kes dermişim
Sabun,zeytin yagı kullanıp;


Alıntı
yüzüğü yavaşça çekerken önünde et toplanmasın diye bir yandan da parmaklarınızla deriyi yüzüğün takılı olduğu parmağın dibine doğru itiyorsunuz.

yani parmağın derisi yüzüğün içinden parmak dibine doğru akarken yüzük de ileri doğru kayacak böylece çok kolay çıkarmış olacaksınız.

çeke çeke şişirdiyseniz parmağı işiniz zorlaşmış demektir.

ama yukarıda anlattığım kadar kolaydır durum. yüzüğün olduğu parmağa en ufak bir acı vermemiş olursunuz.
Deneyebilirsin.

Hala direniyorsa en yakın sarrafa gidip kestirebilirsin