Yüzük parmaktan çıkmıyor!!! :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yüzük parmaktan çıkmıyor!!! :(
22
●
12.110
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yüzük parmaktan çıkmıyor!!! :(
1
2
3
12-02-2009, 00:00:01
#19
Anarchist
Senta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende bi ara cd parmağımda kalmıştı kırarkan elide kesmiştimD:
işte bu yazıya bittim
12-02-2009, 04:42:27
#20
underground01
Spadina adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim hatun yokki yüzük alsın
Yüzük parmağımda kalsın parmağım kesilsin razıyım yeterki bir hatunum olsun
1 sene sonra pişman olurdun
12-02-2009, 08:19:35
#21
sogukkanli56
Senta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende bi ara cd parmağımda kalmıştı kırarkan elide kesmiştimD:
nasıl becerdin
12-02-2009, 10:28:15
#22
WebShare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence bu parmağa cd sıkıştırma olayı klasik oldu artık.
tanıdığım her 5 kişiden 4 ü parmağına cd sıkıştırıyor ve parmaklarını kesiyorlar cdyi kırarken
12-02-2009, 11:46:40
#23
erhanby
krem sür ardından yavaş hareketler çıkarmaya çalış.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler