• 22-12-2009, 15:51:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    - iyi günler
    - ......... ile görüşebilir miyim?
    - benim
    - finansbanktan arıyorum, bilmem ne ile ilgilenir misiniz?
    - hayır, yabancı bankalarla çalışmıyorum
    - bakın biz yabancı değiliz, bankamız Hüsnü Özyeğin tarafından kur (kurulmuştur diyemedi)
    - çat!

    %50ye yakını yabancıların elinde olan banka ile ne işim olur, arsızlar herkesi arayıp duruyorlar.
  • 22-12-2009, 16:09:28
    #20
    yanlış yapıyorsunuz lafı uzatacaksınız uzatacaksınız hep olumsuz şeyler söyleyip en son o dayanamayıp kapatır merak etmeyin bi dahada miksen aramaz
  • 22-12-2009, 16:15:09
    #21
    cross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - iyi günler
    - ......... ile görüşebilir miyim?
    - benim
    - finansbanktan arıyorum, bilmem ne ile ilgilenir misiniz?
    - hayır, yabancı bankalarla çalışmıyorum
    - bakın biz yabancı değiliz, bankamız Hüsnü Özyeğin tarafından kur (kurulmuştur diyemedi)
    - çat!

    %50ye yakını yabancıların elinde olan banka ile ne işim olur, arsızlar herkesi arayıp duruyorlar.
    türk vatandaşını yolacaklar ya işte. zamanında ses çıkartmadık tepemize bindiler.
  • 04-02-2010, 15:54:01
    #22
    Benide aradılar şimdi alıyım mı almıyım mı Bi bahane söyledim sonra arayın dedim.
  • 04-02-2010, 16:39:41
    #23
    beni de aradılar. kredi kartı kitlemeye çalışıyorlar. tamam verin dedim. ama işim gücüm yok. aylık 2bin tl limit koyarsanız alırım dedim.

    ık mık dedi kapattı

    world yetiyo bana, dahasına gerek yok. sakın bulaşmayın finansbanka, benden söylemesi
  • 04-02-2010, 23:14:23
    #24
    en güzel benimki kart vercez dediler arayıp durdular hiç tereddüt etmeden tamam dedim zaten gecikmeli ödüyom diğer kartıma bu geldi 100 tl kullandım ödemedim arıdı kadını biri asgarsini yatırın diye param yok ödeyemem bu seferlik idare edin ilerleryen aylarda ödicem dedim ertesi gün mesaj geldi kartınız iptal edildi die sonra bi adam aradı faiziyle birlikte 107 tl yatırın dedi tamam dedim gittim yatırdım bi daha arayan falan olmadı ama işime yaradı o sıra 100 tl lazımdı acil ilaç gibi geldi
  • 21-04-2010, 16:19:20
    #25
    )))))) benide aradılar demin numarayı googlede aratınca bu konu ile karşılaştım.. Ama bana en yakın arkadaşımın adını söylediler yoo dedim ben o değilim arkadaşım dedim.. neden aradıklarını sordum bilgilendirme amaçlı dedi.. finans banktan arıyoruz dediler 444 ile başladığı için inandım verdim. arkadaşıma soruyom ben senin telini vermedim kimseye dio ayrıca finans banka iş başvurusu bile yapmadım diyo.. nerden buluyolar bu numaraları anlamadım sihirli küreleri mi var bunların
  • 30-04-2010, 11:53:37
    #26
    bıktım artık bu heriflerden hafta da 4 defa aramaya bıkmadılar. bi defa gittim vermediler kart şimdi itelemeye çalışıyolar.