• 12-02-2009, 01:28:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Adamların elinde webmaster'ların telefon listesi var heralde benim arkadaşımı da sürekli arıyorlardı Finansbank'tan arkadaş sizi mahkemeye vericem dedi birdaha ses seda yok
  • 12-02-2009, 02:38:55
    #11
    Kurumsal PLUS
    Beni de arayıp durdular, kart vericez sana fırsatlarımız süperdir şurda şöyle burda böyle diye. İstemiyorum dedim resmen ısrar ettiler. Aldım bende. Şimdi de kartın ödemesi 1 gün gecikse arıyorlar otomatik bir mesaj çıkıyor ödemenizi yapın yaptıysanız dikkate almayın diye. Zırt pırt da sms atıyolar şurdan şöyle alışveriş yapın size böyle girsin diye. Bu kadar yapışkan banka görmedim.
  • 12-02-2009, 04:27:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Benide aradılar.Anlattı anlattı dedim tamamda benim sizin bankanızdan hesabım yokki.Kız dedi.Bankamızdan hesabınız olmasını istemez misiniz? Kredi kartınız manyetik alanı bozuldu anında para aktarımı icin bankamızın kredi kartını kullanırsınız filan.Hayır istemiyorum.İyi günler dedim en son kız AMA dedi kapadım
  • 12-02-2009, 11:23:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni de arayıp durdular, kart vericez sana fırsatlarımız süperdir şurda şöyle burda böyle diye. İstemiyorum dedim resmen ısrar ettiler. Aldım bende. Şimdi de kartın ödemesi 1 gün gecikse arıyorlar otomatik bir mesaj çıkıyor ödemenizi yapın yaptıysanız dikkate almayın diye. Zırt pırt da sms atıyolar şurdan şöyle alışveriş yapın size böyle girsin diye. Bu kadar yapışkan banka görmedim.
    Krizi fırsata çevirme yolları bunlar...
  • 12-02-2009, 13:32:58
    #14
    benide arasalar ah
    7x24 sohbet hattı gibi cıkmam
  • 12-02-2009, 13:37:14
    #15
    Finansbankın kredi kartı yurtdışı alışverişlerde sorunsuz kullanıyordum bugün sanal kartımı silip yeniden oluşturmak istedim.
    Önceden anında oluşuyordu artık 2-3 hafta sürüyor(muş). Bilginiz olsun.
    Yeni sanal kart hizmeti veren banka aramak lazım.
  • 12-02-2009, 13:46:22
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    evet bi arada haftada 3-4 kez arıyorlardı açmıyordum o bayık resmi muhabbeti dinlememek için
  • 13-07-2009, 12:16:08
    #17
    benide aradılar şimdi ama sesimi dinleyip kapattı lavuk
  • 22-12-2009, 15:42:10
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 gun ıcınde 10 un uzerınde arandım
    telesekreter mesajı sırasında kapatırsanız
    10 dk gecmeden bırdaha arıyolar

    hadyblacklıst saolsun artık her aramaları mesgule

    ıkı aramayı telefonum kapalıyken yapmıslar


    telesekreterlerı
    telesekreterıme mesaj bırakmıs


    sonra operator baglanmıs
    pardon benı duduyurmusunuz alooo alooo
    sonra kapatmıs

    7542 yı aradıgımda dınledım öldüm