Beni de arayıp durdular, kart vericez sana fırsatlarımız süperdir şurda şöyle burda böyle diye. İstemiyorum dedim resmen ısrar ettiler. Aldım bende. Şimdi de kartın ödemesi 1 gün gecikse arıyorlar otomatik bir mesaj çıkıyor ödemenizi yapın yaptıysanız dikkate almayın diye. Zırt pırt da sms atıyolar şurdan şöyle alışveriş yapın size böyle girsin diye. Bu kadar yapışkan banka görmedim.
Krizi fırsata çevirme yolları bunlar...