Konu
0212 444 09 00 Yapışkanlığı
30-04-2010, 11:53:37
#26
Hardaman
bıktım artık bu heriflerden hafta da 4 defa aramaya bıkmadılar. bi defa gittim vermediler kart şimdi itelemeye çalışıyolar.