en güzel benimki kart vercez dediler arayıp durdular hiç tereddüt etmeden tamam dedim

zaten gecikmeli ödüyom diğer kartıma bu geldi 100 tl kullandım ödemedim arıdı kadını biri asgarsini yatırın diye param yok ödeyemem bu seferlik idare edin ilerleryen aylarda ödicem dedim ertesi gün mesaj geldi kartınız iptal edildi die sonra bi adam aradı faiziyle birlikte 107 tl yatırın dedi tamam dedim gittim yatırdım bi daha arayan falan olmadı ama işime yaradı o sıra 100 tl lazımdı acil ilaç gibi geldi