• 06-04-2022, 01:16:32
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

    Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
    Yaptığın hakikaten karaktersizlik O zaman iyiliği ve satış imkanını, yardımı @nasirjones; (Emre)'den değil "TÜCCAR" BABANDAN İSTEYECEKSİN! İnsan o 100K ciro konusunu buraya açmaya utanır. Görmez sandın değil mi?

    Fırsatçısın, empati duygusundan yoksunsun bir de gelmişsin özür dileyeceğin yerde yazdığına bak.
  • 06-04-2022, 01:16:34
    #29
    Kaiross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o konuyu ve yazdığınız mesajı görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam biri de ben alabilirim yazmıştı , söylenecek söz yok.
    Evet ben hızlıca ihtiyacı giderilsin diye almayı teklif etmiştim arkadaşa ulaştım bir kaç saat sonra numarasını attı satıldığını söyledi, ardından alan kişinin iade ettiğini tekrar ilgileniyor muyum diye yazdı. İlgilenmiyorum dedim.
  • 06-04-2022, 01:17:01
    #30
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kodları o kişiden ben almıştım. Kodlardan 1 tanesi gerçekten çalışmıyordu. Hakkını helal et
    Helal olsun. Para verdiniz mi şahsa? PM atın ben size 1 kod vereyim ücretsiz.
  • 06-04-2022, 01:17:45
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben kaç defa dedim insanlara illa "Öğrenciler" diyip yardım etmeyin diye bende kaç defa rastladım cocuk 17 yaşında ama ayda 2-3 bin lira kazanıyor ben ondan kaç yaş büyüğüm ayda 200-300 zor kazanıyorum.

    Yazınca da konulara "Öğrencilere kardeş" kusura bakma diyip dikkate almıyorlar.Umarım bu yazı biraz o sürekli Öğrencilere yardım etmek için konu açan arkadaşlara ders olur.Umarım artık "İhtiyacı olana" demesini bilirler.

    Not : Bu arada gerçek ihtiyacı olan öğrenci kardeşlerim yanlış anlamasın.Lafım sadece bu bir takım kişilere.
  • 06-04-2022, 01:18:26
    #32
    Böyle yaptıkları sürece gerçekten ihtiyacı olan arkadaşları bile zan altında bırakıyorlar. Gerçekten ihtiyacın varsa açarsın yardım istersin ama insanların vicdanı duygularını sömürmek ayrı. Bende öğrenciyim ama gel gör ki durum ortada.
  • 06-04-2022, 01:19:11
    #33
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun. Para verdiniz mi şahsa? PM atın ben size 1 kod vereyim ücretsiz.
    o zamanın parasıyla 50tl vermiştim. Sonradan iadesini geçti arkadaş bir kodun ama müşteri fena saydırdı Koda gerek yok hocam sağolasın Ama bi nich hediyeni alabilirim )
  • 06-04-2022, 01:19:33
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

    Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
    Hocam arkadaşların sorunu senin durumun değil bunu anlamayacak kadar kendini geliştirmemişsin. Sen yardım dilenir gibi konu açıp kendini acındırır peşine de 100 k ciro nasıl yaptım diye konu açarsan kim olsa aynı şeyi düşünür. Madem senin cebine giren çıkan yok el sitesiyle r10 a girme....
  • 06-04-2022, 01:20:37
    #35
    Haklısın bende geçen forumda bir arkadaş davetiye istedi ona davetiye verdim oda dolandırıcıya vermiş forumda birilerini dolandırdı dolaylı yoldan ben ban yedim... İyilik yapıp suistimal yapan çok..
  • 06-04-2022, 01:21:42
    #36
    Arkadaş doğru yapmıştır yanlış yapmıştır bilemem.

    Ama her kim olursa olsun birine karşı yapılan yardımın sonrasında bu şekilde dile getirmeside bana kalırsa çok doğru birşey değil.

    Bir elin verdiğini öbür el asla görmeyecek.

    Sağ elin verdigini sol el bilmemeli.

    Bu sözlerin bir anlamı var.