Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
Hocam arkadaşların sorunu senin durumun değil bunu anlamayacak kadar kendini geliştirmemişsin. Sen yardım dilenir gibi konu açıp kendini acındırır peşine de 100 k ciro nasıl yaptım diye konu açarsan kim olsa aynı şeyi düşünür. Madem senin cebine giren çıkan yok el sitesiyle r10 a girme....