Ben kaç defa dedim insanlara illa "Öğrenciler" diyip yardım etmeyin diye bende kaç defa rastladım cocuk 17 yaşında ama ayda 2-3 bin lira kazanıyor ben ondan kaç yaş büyüğüm ayda 200-300 zor kazanıyorum.

Yazınca da konulara "Öğrencilere kardeş" kusura bakma diyip dikkate almıyorlar.Umarım bu yazı biraz o sürekli Öğrencilere yardım etmek için konu açan arkadaşlara ders olur.Umarım artık "İhtiyacı olana" demesini bilirler.

Not : Bu arada gerçek ihtiyacı olan öğrenci kardeşlerim yanlış anlamasın.Lafım sadece bu bir takım kişilere.