Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
Yaptığın hakikaten karaktersizlik O zaman iyiliği ve satış imkanını, yardımı @nasirjones; (Emre)'den değil "TÜCCAR" BABANDAN İSTEYECEKSİN! İnsan o 100K ciro konusunu buraya açmaya utanır. Görmez sandın değil mi?

Fırsatçısın, empati duygusundan yoksunsun bir de gelmişsin özür dileyeceğin yerde yazdığına bak.