• 06-04-2022, 00:58:31
    #1
    İsim vermek, insanları rencide etmek istemiyorum, zaten her şey alenen ortada.

    Tam 1 ay önce bir arkadaş "öğrenciyim işe ihtiyacım var" şeklinde konu açmıştı. Samimiyetine güvendik (insanlığın gözü kör olsun) kendisine 2 adet Tinder kodu karşılıksız verdim, al sat harçlığını çıkar diye. Hatta kodları satarken sorun yaşadığı müşterisine dahi yazılacak şeyi söyledim. Vaktimden zamanından ayırıp nasıl pazarlaması gerektiğine kadar yazdım. Neyse. Sözde hayır yapıyoruz ya. Tam yapalım dedik.

    Bugün aynı arkadaş foruma konu açıyor. "4 ayda e-ticaretten 100 bin TL cüro yaptım" diye.

    Arkadaşlar siz bizim aklımızla dalga mı geçiyorsunuz? Biz bu forumda kimseye güvenemeyecek miyiz?

    Haftada bir çekiliş yapan, işverenler kategorisinde açtığı her ilana "öğrenciler önceliğim" diyen, çekilişleri açıklama işini dahi öğrencilere verip "harçlıklarını çıkarsınlar" diyen birisi olarak bu saatten sonra tek bir insan evladına dahi itimas tanımıyorum.

    Yardımın miktarı da önemli değil, boğazınızdan geçtiyse ne ala. Sorun salak yerine konmak.

    Umarım üstüne alınması gerekenler alınır bu konuyu. Herkese iyi geceler.
  • 06-04-2022, 01:00:30
    #2
    🏆 Wordpress Uzmanı
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim vermek, insanları rencide etmek istemiyorum, zaten her şey alenen ortada.

    Tam 1 ay önce bir arkadaş "öğrenciyim işe ihtiyacım var" şeklinde konu açmıştı. Samimiyetine güvendik (insanlığın gözü kör olsun) kendisine 2 adet Tinder kodu karşılıksız verdim, al sat harçlığını çıkar diye. Hatta kodları satarken sorun yaşadığı müşterisine dahi yazılacak şeyi söyledim. Neyse. Sözde hayır yapıyoruz ya. Tam yapalım dedik.

    Bugün aynı arkadaş foruma konu açıyor. "4 ayda e-ticaretten 100 bin TL cüro yaptım" diye.

    Arkadaşlar siz bizim aklımızla dalga mı geçiyorsunuz? Biz bu forumda kimseye güvenemeyecek miyiz?

    Haftada bir çekiliş yapan, işverenler kategorisinde açtığı her ilana "öğrenciler önceliğim" diyen birisi olarak bu saatten sonra tek bir insan evladına dahi itimas tanımıyorum.

    Yardımın miktarı da önemli değil, boğazınızdan geçtiyse ne ala. Sorun salak yerine konmak.

    Umarım üstüne alınması gerekenler alınır bu konuyu. Herkese iyi geceler.
    Katılıyorum.
    “Öğrenciyim, para lazım, acil 4xx TL ihtiyacım var.”gibisinden konular açıyor.

    100 bin TL ciro yapıyorsun, 4xx TL’ye mi düştün?
  • 06-04-2022, 01:01:14
    #3
    Zetta Digital
    Ben o konuyu ve yazdığınız mesajı görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam biri de ben alabilirim yazmıştı , söylenecek söz yok.
  • 06-04-2022, 01:01:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşın açtığı konuyu 1 saat önce görmüştüm, geçmiş olsun mu denir ne denir bilemedim.
    Şahsen yardımlarımı insana değil sahipsiz hayvanlara yapanlardanım, size de tavsiye ederim.
  • 06-04-2022, 01:02:11
    #5
    ben yarım tindir koduna da razıyım.
  • 06-04-2022, 01:02:13
    #6
    Acıtasyon yapılan ticari konuları hiç hoş karşılamıyorum. Halkımızın yumuşak karnı kullanılıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=YNOTa6gvltA
    Şöyle bir şey bırakayım.
  • 06-04-2022, 01:02:50
    #7
    O arkadaş geçen de 200 TL yardım almıştı.
    Bizim gibi garibanlar varken cımbızla çekiyorsunuz 😂😂
  • 06-04-2022, 01:02:56
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Sizin birkaç konunuzu görmüştüm gerek ihtiyacı olana gerekse öğrenciye pozitif ayrımcılık tanıyordunuz sizi de bıktırdılar demek ki... Üzücü gerçekten böyleleri yüzünden başkaları da zan altında kalıyor.
  • 06-04-2022, 01:04:06
    #9
    Ulan bi de gittik herifin konusuna yazdık be, senin gibi adam gibi bir adama yapılmaz Emre dostum. Hemen o konuya dönerek yorumumu siliyorum ve engelli listeme bu üyeyi ekleyerek gerekli olan kendi üzerime düşeni yerine getiriyorum. Yazık!

    Parayla imanın kimde olduğu belli olmazmış. Tamam, olmasın da böyle şaklabanlığa gerek yok.