Arkadaşın açtığı konuyu 1 saat önce görmüştüm, geçmiş olsun mu denir ne denir bilemedim.
Şahsen yardımlarımı insana değil sahipsiz hayvanlara yapanlardanım, size de tavsiye ederim.