İsim vermek, insanları rencide etmek istemiyorum, zaten her şey alenen ortada.

Tam 1 ay önce bir arkadaş "öğrenciyim işe ihtiyacım var" şeklinde konu açmıştı. Samimiyetine güvendik (insanlığın gözü kör olsun) kendisine 2 adet Tinder kodu karşılıksız verdim, al sat harçlığını çıkar diye. Hatta kodları satarken sorun yaşadığı müşterisine dahi yazılacak şeyi söyledim. Vaktimden zamanından ayırıp nasıl pazarlaması gerektiğine kadar yazdım. Neyse. Sözde hayır yapıyoruz ya. Tam yapalım dedik.

Bugün aynı arkadaş foruma konu açıyor. "4 ayda e-ticaretten 100 bin TL cüro yaptım" diye.

Arkadaşlar siz bizim aklımızla dalga mı geçiyorsunuz? Biz bu forumda kimseye güvenemeyecek miyiz?

Haftada bir çekiliş yapan, işverenler kategorisinde açtığı her ilana "öğrenciler önceliğim" diyen, çekilişleri açıklama işini dahi öğrencilere verip "harçlıklarını çıkarsınlar" diyen birisi olarak bu saatten sonra tek bir insan evladına dahi itimas tanımıyorum.

Yardımın miktarı da önemli değil, boğazınızdan geçtiyse ne ala. Sorun salak yerine konmak.

Umarım üstüne alınması gerekenler alınır bu konuyu. Herkese iyi geceler.