Sizin birkaç konunuzu görmüştüm gerek ihtiyacı olana gerekse öğrenciye pozitif ayrımcılık tanıyordunuz sizi de bıktırdılar demek ki... Üzücü gerçekten böyleleri yüzünden başkaları da zan altında kalıyor.