Konu
Forumda yardım, iyilik yapmayı tamamen bırakıyorum.
06-04-2022, 01:02:56
#8
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Sizin birkaç konunuzu görmüştüm gerek ihtiyacı olana gerekse öğrenciye pozitif ayrımcılık tanıyordunuz sizi de bıktırdılar demek ki... Üzücü gerçekten böyleleri yüzünden başkaları da zan altında kalıyor.