• 02-04-2022, 23:18:08
    #10
    10.000 € = 160.000 ₺ o bile hayal şu zamanda.
  • 02-04-2022, 23:20:20
    #11
    hocam belli ki siz de dolmuş sunuz artık
    bende j7 prime kullanıyorum benim 70 yaşındaki nenem bile iphone kullanıyor (şaka falan değil)
    dedikleriniz de bu durumda çok zor geliyor hocam
    ekmek olmuş 2,5 milon siz 10,000 € diyorsunuz

    benim için sıkıntı yok hertürlü bulurum o parayı fakat gitmek isteyenlerin %80i bunları karşılayamaz
  • 02-04-2022, 23:20:26
    #12
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 € = 160.000 ₺ o bile hayal şu zamanda.
    Hocam görüyorum insanlar 200-250 bin e araba arayışına giriyor , ülke değiştirebilirler
  • 02-04-2022, 23:18:25
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha basiti.
    Dil Okuluna kayıt olun
    5000€ değil 1000€ halledersiniz.
    1.000 Euro karsiliginda dil okulu var ise gosterin biz de gidelim hocam
    En son baktigimda 2 3 ay gibi bir sure kalmak icin minimum 4 bin dolar civari para istiyorlardi.
  • 02-04-2022, 23:20:41
    #14
    TASARIM AJANSI
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belirttiğim süreyi okumak olarak düşünün 3-4 yıl okuyorsunuz sonra çalışma izni veriyorlar
    Anladım ama 3-4 yıl çalışma izni olmadan okuma her babayiğidin harcı değil malesef. Ya ailesi sürekli para gönderip masraflarını karşılayacak ya da freelancer olarak başının çaresine bakması lazım ki o da çok zor
  • 02-04-2022, 23:22:23
    #15
    SkyZeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildigim kadari ile okurken calismak gibi bir iznimiz olmuyor hocam. Hafta da 20 saatlik bir izin var bu surede kazandiginiz para da hic bir ise yaramaz. 2 veya 4 yil okumaniz gerek giderler dolar uzerinden olacagi icin 2 veya 4 yillik gider bence 5 10 bin dolar dan cok daha fazla olacaktir. Yanlisim var ise duzeltin lutfen.
    20 saat fasa fiso, kuzenim öğrenci uber vs yapıyor
    haftalık 40-45 saate kadar çalıştığı oluyor. Okul , ev, kira,gıda vs masrafını karşılayıp kenara 1000 euro civarı para attığı oluyor

    öğrenci şekilde 2015 Octavia ve 2011 polosu var
  • 02-04-2022, 23:22:56
    #16
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , konu başlığına aldanmayın.

    Bugün öğrendiğim harika bir yurtdışında yaşama yöntemini sizinle paylaşmak istiyorum , yurtdışında yaşamak istiyorsanız artık iş bulmanıza ya da 50+ Yabancı kızlarla evlenmenize gerek yok, sadece paraya ihtiyacınız var . Belirlediğiniz bir ülkenin üniversitesine internetten kayıt oluyorsunuz ve üniversite yurduna da kayıt yaptırıyorsunuz yaklaşık olarak 5000-10.000€ arası vize başvurusunda “okumak İçin gidiyorum” diyip kalacağınızı yerin ikametgahını yurt olarak belirtiyorsunuz yüksek ihtimalle vize veriyorlar. İlk 2-4 yıl okuyun sonra size çalışma izni verirler orada okul bitirdiğiniz için belli bir süre çalıştığınız için size vatandaşlıkta verirler gül gibi yaşarsınız. Herkes ülkeden gitmek istiyordu alın size harika yöntem , şahsen çoğu kişi bunu biliyorlar ama Erasmus greencard kovalıyordur bu yöntem daha basit , 5-10 bin € verip Avrupa ülkesinde yaşıyor , çalışıyor ve vatandaşlık alıyorsunuz daha ne olsun.

    “Konuyu Aç” butonuna basmadan önce şunu söylemek istiyorum , arkadaşlar bende sizin gibi ülkemizi ve ülkemizin insanlarını çok seviyorum ama artık hiçbir şey eskisi gibi değil , bırakın gezip tozup anı biriktirmeyi artık asosyal gibi bile yaşayamıyoruz hiçbir türlü imkan yok , bir araba bir ev gibi temel ihtiyaçlarımız için ömrümüzü feda etmemiz lazım yıllardır iPhone 6 kullanıyordum daha yeni iPhone SE (2020) aldım , o da en ucuz iPhone diye alt tarafı telefon temel ihtiyaç bakın inanın iPhone 6 ya Twitter yüklenmiyordu spor salonuna girerken QR okutuluyor , benim telefon uygulamayı kaldırmıyor diye cama tıklatıyordum herkes bana bakıyordu imkan yok arkadaşlar alt tarafı telefon siz düşünün sosyal hayatta ne gibi sorunlar çektiğimizi . Bunun yanında aile sorunları toplumsal baskılar travmalar tonla şey var…
    Tamamen hayal edip yazmışsınız… Gerçeklerle hiçbir alakası yok.
  • 02-04-2022, 23:23:31
    #17
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım ama 3-4 yıl çalışma izni olmadan okuma her babayiğidin harcı değil malesef. Ya ailesi sürekli para gönderip masraflarını karşılayacak ya da freelancer olarak başının çaresine bakması lazım ki o da çok zor
    Hocam yakın tanıdığım gitti , kafamdan veya sağdan soldan duyduklarımla kenar yazılarından okuduklarımla oku açmıyorum . Tanıdık gitti 6000€ ya hemen hemen orta düzey yurtta kalıyor her gün farklı farklı yemekler yiyiyor günde 4-5 öğün yemek sevisi varmış yurtta kaldığı oda bizim odalarımızdan kat kat iyi asosyal gibi yurttan çıkmayıp okuldan yurda yurttan eve giderek bile harika hayat sürersiniz ki başka ülkelerde arkadaş edinmek kadar kolay bir şey yok , gideli 1 ay belki oldu belki olmadı yarım yamak yabancı dili var odasında yurtta arkadaşlarıyla kalıyor , arada bi kızları çağırıyorlar alkol getiren oluyor her günü eğlence
  • 02-04-2022, 23:25:40
    #18
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arada bi kızları
    Hangi Avrupa ülkesinde Türkler ırkçılığa uğramadan anlattığınız gibi tak diye arkadaş ediniyor? Hangi servis bu? Hangi danışmanlık?