McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam belirttiğim süreyi okumak olarak düşünün 3-4 yıl okuyorsunuz sonra çalışma izni veriyorlar
Anladım ama 3-4 yıl çalışma izni olmadan okuma her babayiğidin harcı değil malesef. Ya ailesi sürekli para gönderip masraflarını karşılayacak ya da freelancer olarak başının çaresine bakması lazım ki o da çok zor