Merhaba arkadaşlar , konu başlığına aldanmayın.
Bugün öğrendiğim harika bir yurtdışında yaşama yöntemini sizinle paylaşmak istiyorum , yurtdışında yaşamak istiyorsanız artık iş bulmanıza ya da 50+ Yabancı kızlarla evlenmenize gerek yok, sadece paraya ihtiyacınız var . Belirlediğiniz bir ülkenin üniversitesine internetten kayıt oluyorsunuz ve üniversite yurduna da kayıt yaptırıyorsunuz yaklaşık olarak 5000-10.000 arası vize başvurusunda okumak İçin gidiyorum diyip kalacağınızı yerin ikametgahını yurt olarak belirtiyorsunuz yüksek ihtimalle vize veriyorlar. İlk 2-4 yıl okuyun sonra size çalışma izni verirler orada okul bitirdiğiniz için belli bir süre çalıştığınız için size vatandaşlıkta verirler gül gibi yaşarsınız. Herkes ülkeden gitmek istiyordu alın size harika yöntem , şahsen çoğu kişi bunu biliyorlar ama Erasmus greencard kovalıyordur bu yöntem daha basit , 5-10 bin verip Avrupa ülkesinde yaşıyor , çalışıyor ve vatandaşlık alıyorsunuz daha ne olsun.
Konuyu Aç butonuna basmadan önce şunu söylemek istiyorum , arkadaşlar bende sizin gibi ülkemizi ve ülkemizin insanlarını çok seviyorum ama artık hiçbir şey eskisi gibi değil , bırakın gezip tozup anı biriktirmeyi artık asosyal gibi bile yaşayamıyoruz hiçbir türlü imkan yok , bir araba bir ev gibi temel ihtiyaçlarımız için ömrümüzü feda etmemiz lazım yıllardır iPhone 6 kullanıyordum daha yeni iPhone SE (2020) aldım , o da en ucuz iPhone diye alt tarafı telefon temel ihtiyaç bakın inanın iPhone 6 ya Twitter yüklenmiyordu spor salonuna girerken QR okutuluyor , benim telefon uygulamayı kaldırmıyor diye cama tıklatıyordum herkes bana bakıyordu imkan yok arkadaşlar alt tarafı telefon siz düşünün sosyal hayatta ne gibi sorunlar çektiğimizi . Bunun yanında aile sorunları toplumsal baskılar travmalar tonla şey var
Tamamen hayal edip yazmışsınız
Gerçeklerle hiçbir alakası yok.