Yurtdışında Yaşamak Artık Çok Kolay
58
●3.962
- 02-04-2022, 23:20:20hocam belli ki siz de dolmuş sunuz artık
bende j7 prime kullanıyorum benim 70 yaşındaki nenem bile iphone kullanıyor (şaka falan değil)
dedikleriniz de bu durumda çok zor geliyor hocam
ekmek olmuş 2,5 milon siz 10,000 diyorsunuz
benim için sıkıntı yok hertürlü bulurum o parayı fakat gitmek isteyenlerin %80i bunları karşılayamaz - 02-04-2022, 23:20:26Hocam görüyorum insanlar 200-250 bin e araba arayışına giriyor , ülke değiştirebilirlerEray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 23:18:251.000 Euro karsiliginda dil okulu var ise gosterin biz de gidelim hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son baktigimda 2 3 ay gibi bir sure kalmak icin minimum 4 bin dolar civari para istiyorlardi. - 02-04-2022, 23:20:41Anladım ama 3-4 yıl çalışma izni olmadan okuma her babayiğidin harcı değil malesef. Ya ailesi sürekli para gönderip masraflarını karşılayacak ya da freelancer olarak başının çaresine bakması lazım ki o da çok zorMcCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 23:22:2320 saat fasa fiso, kuzenim öğrenci uber vs yapıyorSkyZeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftalık 40-45 saate kadar çalıştığı oluyor. Okul , ev, kira,gıda vs masrafını karşılayıp kenara 1000 euro civarı para attığı oluyor
öğrenci şekilde 2015 Octavia ve 2011 polosu var - 02-04-2022, 23:22:56Tamamen hayal edip yazmışsınız Gerçeklerle hiçbir alakası yok.McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 23:23:31Hocam yakın tanıdığım gitti , kafamdan veya sağdan soldan duyduklarımla kenar yazılarından okuduklarımla oku açmıyorum . Tanıdık gitti 6000 ya hemen hemen orta düzey yurtta kalıyor her gün farklı farklı yemekler yiyiyor günde 4-5 öğün yemek sevisi varmış yurtta kaldığı oda bizim odalarımızdan kat kat iyi asosyal gibi yurttan çıkmayıp okuldan yurda yurttan eve giderek bile harika hayat sürersiniz ki başka ülkelerde arkadaş edinmek kadar kolay bir şey yok , gideli 1 ay belki oldu belki olmadı yarım yamak yabancı dili var odasında yurtta arkadaşlarıyla kalıyor , arada bi kızları çağırıyorlar alkol getiren oluyor her günü eğlenceFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 23:25:40Hangi Avrupa ülkesinde Türkler ırkçılığa uğramadan anlattığınız gibi tak diye arkadaş ediniyor? Hangi servis bu? Hangi danışmanlık?McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

