hocam belli ki siz de dolmuş sunuz artık
bende j7 prime kullanıyorum benim 70 yaşındaki nenem bile iphone kullanıyor (şaka falan değil)
dedikleriniz de bu durumda çok zor geliyor hocam
ekmek olmuş 2,5 milon siz 10,000 € diyorsunuz

benim için sıkıntı yok hertürlü bulurum o parayı fakat gitmek isteyenlerin %80i bunları karşılayamaz