FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım ama 3-4 yıl çalışma izni olmadan okuma her babayiğidin harcı değil malesef. Ya ailesi sürekli para gönderip masraflarını karşılayacak ya da freelancer olarak başının çaresine bakması lazım ki o da çok zor
Hocam yakın tanıdığım gitti , kafamdan veya sağdan soldan duyduklarımla kenar yazılarından okuduklarımla oku açmıyorum . Tanıdık gitti 6000€ ya hemen hemen orta düzey yurtta kalıyor her gün farklı farklı yemekler yiyiyor günde 4-5 öğün yemek sevisi varmış yurtta kaldığı oda bizim odalarımızdan kat kat iyi asosyal gibi yurttan çıkmayıp okuldan yurda yurttan eve giderek bile harika hayat sürersiniz ki başka ülkelerde arkadaş edinmek kadar kolay bir şey yok , gideli 1 ay belki oldu belki olmadı yarım yamak yabancı dili var odasında yurtta arkadaşlarıyla kalıyor , arada bi kızları çağırıyorlar alkol getiren oluyor her günü eğlence