1 Kilo Domates Ve 1 Kilo Bibere 50 TL Verdim :)
42
●1.974
- 25-03-2022, 21:17:59Hocam kusura bakmayın kendimi yanlış ifade etmiş olabilirim. Sizin aldığınız fiyata yanlış demedim. Hal fiyatları ve mazot fiyatları bu şekilde maalesef. Üreticiden ulaşma imkanı çok kısıtlı, sizin ulaşabilmenize sevindim. Belki de %1lik bir kesim ancak ulaşıyordur. Benim anlatmak istediğim biz pahalıya almıyoruz, siz ucuza almışsınız.
Canınızı sıktıysam çok özür diliyorum, öyle bir niyetim yoktu. Yazılı anlaşmanın zorlukları maalesef. Konuşsak birbirimizi daha kolay anlayabilirdik.
denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-03-2022, 22:58:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Uçlarını kırarak 2 tane biber alıyorum aylardır. Oda haftasonları menemen yapabilmek için.
Bizi bu duruma düşürenler utansın, başka diyecek bişeyim yok ama yapılacak çok şey var... - 25-03-2022, 23:11:19@osmanlitorunu; bu işler duş kabinlerinin işi değil mi hocam? Ne dersin, vatan hayinleri, stokcular, CeHaBe'liler, Fedoncular, Alpaycılar, Hüseyin Altun'cular hep birlik olmuş darbe yapıyorlar galiba! Amarige bize oyun şaapıyo sanırım değil mi...
- 25-03-2022, 23:17:35Aynanın karşısına geçip ben komik bir adamım diye tekrar et, zekana bu kadar hakaret etme sen bu değilsin.karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle