1 Kilo Domates Ve 1 Kilo Bibere 50 TL Verdim :)
42
●1.974
- 25-03-2022, 20:13:32Vallahi nickten anliyacagini düşünüyorum ama hocam ben yine söyleyeyim Denizli.onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2022, 20:21:33Bizim burada kasapta et 140 tl markette 190 tl insanlar bilincsiz harcama yapıyorlar ve markette et kalmıyor 50 tl kilosuna fazla veriyolar insanlar hiç araştırmıyorlar.deadascobain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2022, 20:26:02Dışı degil içi önemlieyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesiyorsun domatesi içi boş
Kırmızı olsa ne
- 25-03-2022, 20:26:59Vallahi ironiden anlayacağını düşünüyorum ama hocam ben yine söyleyeyim, o fiyatlara halde toptan satıyorlar. Siz ya toptan alıyorsunuz, yada tanzimden zararına alıyorsunuzdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.denizli.bel.tr/Default.aspx?k=halfiyatlari - 25-03-2022, 20:29:44Ne önemi varki sari mavi yeşileyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz sararmışız morarmışız
Gecen ekmek almaya markete yunus a girdım normal ekmek yoktu
Karı dıyokı şunlardanda alabilirsiniz bunlardanda alabilirsiniz yok zeytinli yok bilmem neli vs bunlarda çok güzel dedı, 12.13.15tl ydi fiyatları, artık güzele bakamıyoruz neyazıkki dedim
Karıda güzeldi, imalı imalı cok sırıttı, onamı sırıttı ekmegemi sırıttı bilmiyorum
- 25-03-2022, 20:30:08
- 25-03-2022, 21:12:57Demek ki halden almıyorlar hocam direk üreticiden temin ediyorlar. Hal devre dışı kalınca aradaki 1 komisyoncu eksilince otomatik olarak fiyatta bi kaç lira düşük oluyor. Yani pazardan parasını verip aldığım ürünlerin fiyatına sanırım benden daha iyi bilemezsiniz. Ne diyim hocam kilosunu 10 liraya aldığım domatesi 20 liraya aldım mı dememi istiyorsunuz amaciniz ne anlamadım. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Siz ne olsun istiyorsunuz bi yazın. Bi içinizi dökün. Derdinizi anlatın.onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kesiyorsun domatesi içi boş

