denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi nickten anliyacagini düşünüyorum ama hocam ben yine söyleyeyim Denizli.
Vallahi ironiden anlayacağını düşünüyorum ama hocam ben yine söyleyeyim, o fiyatlara halde toptan satıyorlar. Siz ya toptan alıyorsunuz, yada tanzimden zararına alıyorsunuz

https://www.denizli.bel.tr/Default.aspx?k=halfiyatlari