onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi ironiden anlayacağını düşünüyorum ama hocam ben yine söyleyeyim, o fiyatlara halde toptan satıyorlar. Siz ya toptan alıyorsunuz, yada tanzimden zararına alıyorsunuz

https://www.denizli.bel.tr/Default.aspx?k=halfiyatlari
Demek ki halden almıyorlar hocam direk üreticiden temin ediyorlar. Hal devre dışı kalınca aradaki 1 komisyoncu eksilince otomatik olarak fiyatta bi kaç lira düşük oluyor. Yani pazardan parasını verip aldığım ürünlerin fiyatına sanırım benden daha iyi bilemezsiniz. Ne diyim hocam kilosunu 10 liraya aldığım domatesi 20 liraya aldım mı dememi istiyorsunuz amaciniz ne anlamadım. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Siz ne olsun istiyorsunuz bi yazın. Bi içinizi dökün. Derdinizi anlatın.