Hocam kusura bakmayın kendimi yanlış ifade etmiş olabilirim. Sizin aldığınız fiyata yanlış demedim. Hal fiyatları ve mazot fiyatları bu şekilde maalesef. Üreticiden ulaşma imkanı çok kısıtlı, sizin ulaşabilmenize sevindim. Belki de %1lik bir kesim ancak ulaşıyordur. Benim anlatmak istediğim biz pahalıya almıyoruz, siz ucuza almışsınız.
Canınızı sıktıysam çok özür diliyorum, öyle bir niyetim yoktu. Yazılı anlaşmanın zorlukları maalesef. Konuşsak birbirimizi daha kolay anlayabilirdik.
Demek ki halden almıyorlar hocam direk üreticiden temin ediyorlar. Hal devre dışı kalınca aradaki 1 komisyoncu eksilince otomatik olarak fiyatta bi kaç lira düşük oluyor. Yani pazardan parasını verip aldığım ürünlerin fiyatına sanırım benden daha iyi bilemezsiniz. Ne diyim hocam kilosunu 10 liraya aldığım domatesi 20 liraya aldım mı dememi istiyorsunuz amaciniz ne anlamadım. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Siz ne olsun istiyorsunuz bi yazın. Bi içinizi dökün. Derdinizi anlatın.