• 21-03-2022, 00:51:21
    #1
    Şehir dışında üniversite okuyan geçimini bursuyla sağlamaya çalışan bir öğrenciyim. Bulunduğum şehrin instagram sayfalarındaki iş ilanlarını takip ediyorum sürekli ve attıkları ilanları gördükçe kafayı yiyorum. 50 ilandan abartısız 49 u kadın eleman arıyor.
    Erkeğe ev yok, aş yok, iş yok. Yazıklar olsun bu geldiğimiz hale. Ailem para gönderebilecek durumda değil, hafta sonları günlük 80 liraya 13 saat ayakta duruyorum o işi bile zar zor buldum. Girmediğim dükkan girmediğim kafe kalmadı yahu biz taş mı yiyelim? Okulumu dondurmak istemiyorum şayet dondursam dahi ne yapacağım ki? Yazıklar olsun tekrar tekrar.

    Ek olarak, tahmin edeceğiniz üzere iş arıyorum, zaman isteyen copy-paste, canlı destek, ya da herhangi bir işiniz için birini arıyor iseniz işlerinize talibim.
  • 21-03-2022, 00:53:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hangi ildesin hocam
  • 21-03-2022, 00:55:51
    #3
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ildesin hocam
    Aydın’dayım hocam

    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadınları arşa cıkaran yine biz erkekler olduk. Pof pofladık, kadin 2 cümle kursa bu bana yazdı zihniyetiyle dolanan erkekler oldufu sürece bu durumları yaşamamız çok normal
    Kesinlikle öyle, bir yandan çok sinirleniyorum bir yandan da işletmesine müşteri çekmek istediği için kadın eleman istemesini anlıyorum fakat en alakasız işlerde bile kadın eleman arıyorlar
  • 21-03-2022, 00:56:06
    #4
    Bizim insanlarımız ikiye ayırmayı sever. Herkese kadın erkek diye ayırmadan tek gözle bakılsa zaten bu durumda olmazdı. Bir insan kötülük yapıyorsa cinsiyeti ne olursa olsun ALLAH cezasını versin. Fakat mağdur edebiyatı oynamaya gerek yok. Bende bu dertten çok yandım. ALLAH yardımcın olsun.
    • ArdaEgridere
    • bloggokhan
    • dnaz
    ArdaEgridere, dnaz ve bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 21-03-2022, 00:57:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydın’dayım hocam

    Kesinlikle öyle, bir yandan çok sinirleniyorum bir yandan da işletmesine müşteri çekmek istediği için kadın eleman istemesini anlıyorum fakat en alakasız işlerde bile kadın eleman arıyorlar
    Aydın'a 2 kez geldim öyle 10 TL'ye saatlik meydanda işçi calistiriyorlar öğrenci çok diye alternatif çok 05363922428 yazarsanız ortak iş düşünebiliriz birlikte iş de yapabiliriz iyi geceler diliyorum
  • 21-03-2022, 01:10:31
    #6
    Kuşadasına geçin daha nezih işler bulursunuz
  • 21-03-2022, 01:12:57
    #7
    Bu durum ile mücadele edilmeli bir işte kadın erkek ayrımı yapılmamalı devlet bir an önce bu tür ayrımcı ve cinsiyetçi politikalara el atmalı... Bu tür işletmelerin büyük çoğunluğunun kadın çalıştırmasının sebebi daha az maaş veya kadın olması nedeni ile c1insel obje gibi kullanması...
  • 21-03-2022, 01:17:24
    #8
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum ile mücadele edilmeli bir işte kadın erkek ayrımı yapılmamalı devlet bir an önce bu tür ayrımcı ve cinsiyetçi politikalara el atmalı... Bu tür işletmelerin büyük çoğunluğunun kadın çalıştırmasının sebebi daha az maaş veya kadın olması nedeni ile c1insel obje gibi kullanması...
    İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.

    Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak

    Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.
  • 21-03-2022, 01:21:43
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Halı yıkama firmalarını ara ya da bizzat yerinde görüş. Sezon yaklaşıyor ve birçoğuna personel lazım olacak.