Bizim insanlarımız ikiye ayırmayı sever. Herkese kadın erkek diye ayırmadan tek gözle bakılsa zaten bu durumda olmazdı. Bir insan kötülük yapıyorsa cinsiyeti ne olursa olsun ALLAH cezasını versin. Fakat mağdur edebiyatı oynamaya gerek yok. Bende bu dertten çok yandım. ALLAH yardımcın olsun.