Bu durum ile mücadele edilmeli bir işte kadın erkek ayrımı yapılmamalı devlet bir an önce bu tür ayrımcı ve cinsiyetçi politikalara el atmalı... Bu tür işletmelerin büyük çoğunluğunun kadın çalıştırmasının sebebi daha az maaş veya kadın olması nedeni ile c1insel obje gibi kullanması...