Bu durum ile mücadele edilmeli bir işte kadın erkek ayrımı yapılmamalı devlet bir an önce bu tür ayrımcı ve cinsiyetçi politikalara el atmalı... Bu tür işletmelerin büyük çoğunluğunun kadın çalıştırmasının sebebi daha az maaş veya kadın olması nedeni ile c1insel obje gibi kullanması...
İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.
Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak
Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.