• 21-03-2022, 17:57:44
    #28
    bilgisayar başında yapabileceğin çok basit bir iş verebilirdim ama fazla dikkat, ilgi ve zaman istediği için muhtemelen derslerine yoğunlaşamazsın.
  • 21-03-2022, 18:54:08
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bazı patronlar kendilerine sekreter - asistan alırken ise gireni kullanmak içinde alıyor
  • 21-03-2022, 21:11:24
    #30
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 22 yaşında herşeyi görüp geçirdiğine muhteşem bir tecrübeye sahip olduğuna eminim.
    Hatta bütün işverenler kadın çalışan peşinde koşuyor ama kadınlar evlerinin kadını olmayı tercih ettikleri için eleman bulmakta zorlanıyorlar.
    Siz iddialarınız ile çalışan tüm kadınları, patronlarının ve müşterilerinin karşısında ne pozisyona düşürdüğünüzün farkında bile değilsiniz.
    İş bulamamanın nedenini memleketin abaza olmasına bağlamak, kendi başarısızlıkları için sürekli başkalarını suçlamak seni hiç bir yere götürmeyecek.
    Yahu anlatamıyor muyum abicim? 50 iş ilanının 49 u kadın arıyor diyorum sence neden özellikler kadın arıyorlar? Eğer bu oranı normal buluyorsan eminim ki bu hayatı senden çok görüp geçirmişimdir. 49/50 gibi devasa bir uçurum var arada, 49 işletme kadın arıyor, 1 tanesi de günde 13-14 saat 3000 liraya çalıştırıyor. Hak mı bu? Gün gelir devran döner de bir gün yana yakıla iş ararsanız bu durumu yaşarsınız inşallah, ha yok “benim vasfım var işsiz kalmam” diyorsanız da Allah size empati kurabilmeyi nasip etsin dua edin. Sevgiler

    macbook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuana kadar 3 tane erkek çalışan çalıştırdım, 3'ünü de çıkartmak zorunda kaldım. Çıkartma sebebim de yaptıkları hatalar veya yapmaması gereken çok büyük saygısızlıklar. Gerçekten sorumsuz ve disiplinli olmuyorlar. Daha sonra 1 kadın çalışan aldım o kadar memnunum ki benden bile çok işe sahipleniyor. İş sahibi olan benim ama benim yaptığım hataları kendisi toparlıyor veya o yapmıyor. Şuan 2. ekip arkadaşını da kadın aldım. Hep bu çizgide de gitmeyi düşünüyorum. Tabi bunu genellemem doğru olmaz ama bir iş veren olarak cinsiyetin farkını çok iyi anladım.
    sizin durumunuzda hak veriyorum. 3 kişi yaptı diye herkes yapacak diye bir şey yok ama bunu siz sen belirtmişsiniz genellemek yapmak doğru olmaz diye, 30-35/50 gibi bir oran olsa yine anlardım ama 49/50 oran bana hiç masum gelmiyor

    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayar başında yapabileceğin çok basit bir iş verebilirdim ama fazla dikkat, ilgi ve zaman istediği için muhtemelen derslerine yoğunlaşamazsın.
    Şu şartlar altında zaten derslerle mevcut şartlardan dolayı aram yok, pm atıyorum teşekkür ederim
  • 21-03-2022, 22:32:24
    #31
    a2 yokmu?
  • 21-03-2022, 23:08:30
    #32
    macbook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuana kadar 3 tane erkek çalışan çalıştırdım, 3'ünü de çıkartmak zorunda kaldım. Çıkartma sebebim de yaptıkları hatalar veya yapmaması gereken çok büyük saygısızlıklar. Gerçekten sorumsuz ve disiplinli olmuyorlar. Daha sonra 1 kadın çalışan aldım o kadar memnunum ki benden bile çok işe sahipleniyor. İş sahibi olan benim ama benim yaptığım hataları kendisi toparlıyor veya o yapmıyor. Şuan 2. ekip arkadaşını da kadın aldım. Hep bu çizgide de gitmeyi düşünüyorum. Tabi bunu genellemem doğru olmaz ama bir iş veren olarak cinsiyetin farkını çok iyi anladım.
    Anlamazlar kardeşim boşuna açıklıyorsun.
    Zaten bu antalttığını anlayabilecek kapasitedeki insanlar daha kolay iş bulur hatta kendi işini kurarlar.

    Neden öğrenciye ev kiralanmıyor neden bekara ev kiralanmıyor neden kadın eleman aranıyor?
    Çünkü toplumsal deneyimler var ve tecrübeli insanlar hayatlarını istisnaları bulmak için zamanlarını harcamazlar.

    Kariyer.net'te kaç tane bayan eleman aranıyor başlığı var ki?
    Az vasıflı işlerde kadınlar daha sorumluluk sahibi, daha düzenli, daha itaatkar çalışır.
    Hatta okul hayatında da kız öğrenciler genel olarak daha düzenli ve sorumluluk sahibidir.
    Çünkü kadınlar çocuk bakacak bir genetik yapı ile doğarlar, çünkü bir çocuğun günlük bakımı aksatmaya gelmez ve en büyük sorumluluktur.
    Yani bir erkek ile bir kadın karşılaştırıldığında az vasıflı işe kadın için kıymeti bilinen bir iştir oysa erkeklerin çoğu bunu daha iyisini bulana kadar bastıkları bir basamak olarak görürler.

    Sürekli tecrübesiz adama da şans verilsin, öğrenciye de ev kiralansın, 5 parmağın 5 i bir diyenler var.
    Kardeşim sen iş bulacaksın diye işverenler 200 kişi ile mülakat yapıp az vasflı bir iş için doğru elemanı seçmek için 1 ay vakit mi harcamalılar.
    Kimin alnında yazıyor sorumluluk sahibi ve çalışkan bir adam olduğu?
    Konu sahibi açıkça yazmış öğrenci olduğu için ek gelir için günü kurtarmak için iş aradığını.
    İş veren 2 senede bir yeni eleman aramak için vakit harcayıp, gelen elemana işi işleyişi öğretmek için kendini mi yoracak.

    Bir erkeği yönetmek bir kadını yönetmekten genelde çok daha zordur.
    İstisnalar var mıdır? Elbette vardır ama kimse hayatını istisna arayarak geçirmez, akıllı adam toplam tecrübeyi uygular.
    İşverenler de erkeklerin ego problemleri ile uğraşmak yerine az vasıflı işlerde sorumluluğuna sahip çıkan ve o işin kıymetini bilen kadın eleman arıyorlar.
    Ve bu kadar basit bir konuyu müşteri çekmek için kadın eleman istihdam etmek diye niteleyenler var.
    İş bulamamalarına şaşmamak lazım.
    Çünkü kadın eleman müşteri çekmez. Güzel bakımlı alımlı kadın eleman müşteri çeker.
    Güzel bakımlı alımlı kadın da öyle 3 kuruş paraya istihdam edemez kimse.
    Yani bir işe kadın eleman aramak %99 işletmenin huzuru iş devamlılılığı ve işletmenin çıkarı içindir kadını meta olarak kullanma amacıyla değildir.
  • 22-03-2022, 03:01:04
    #33
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamazlar kardeşim boşuna açıklıyorsun.
    Zaten bu antalttığını anlayabilecek kapasitedeki insanlar daha kolay iş bulur hatta kendi işini kurarlar.

    Neden öğrenciye ev kiralanmıyor neden bekara ev kiralanmıyor neden kadın eleman aranıyor?
    Çünkü toplumsal deneyimler var ve tecrübeli insanlar hayatlarını istisnaları bulmak için zamanlarını harcamazlar.

    Kariyer.net'te kaç tane bayan eleman aranıyor başlığı var ki?
    Az vasıflı işlerde kadınlar daha sorumluluk sahibi, daha düzenli, daha itaatkar çalışır.
    Hatta okul hayatında da kız öğrenciler genel olarak daha düzenli ve sorumluluk sahibidir.
    Çünkü kadınlar çocuk bakacak bir genetik yapı ile doğarlar, çünkü bir çocuğun günlük bakımı aksatmaya gelmez ve en büyük sorumluluktur.
    Yani bir erkek ile bir kadın karşılaştırıldığında az vasıflı işe kadın için kıymeti bilinen bir iştir oysa erkeklerin çoğu bunu daha iyisini bulana kadar bastıkları bir basamak olarak görürler.

    Sürekli tecrübesiz adama da şans verilsin, öğrenciye de ev kiralansın, 5 parmağın 5 i bir diyenler var.
    Kardeşim sen iş bulacaksın diye işverenler 200 kişi ile mülakat yapıp az vasflı bir iş için doğru elemanı seçmek için 1 ay vakit mi harcamalılar.
    Kimin alnında yazıyor sorumluluk sahibi ve çalışkan bir adam olduğu?
    Konu sahibi açıkça yazmış öğrenci olduğu için ek gelir için günü kurtarmak için iş aradığını.
    İş veren 2 senede bir yeni eleman aramak için vakit harcayıp, gelen elemana işi işleyişi öğretmek için kendini mi yoracak.

    Bir erkeği yönetmek bir kadını yönetmekten genelde çok daha zordur.
    İstisnalar var mıdır? Elbette vardır ama kimse hayatını istisna arayarak geçirmez, akıllı adam toplam tecrübeyi uygular.
    İşverenler de erkeklerin ego problemleri ile uğraşmak yerine az vasıflı işlerde sorumluluğuna sahip çıkan ve o işin kıymetini bilen kadın eleman arıyorlar.
    Ve bu kadar basit bir konuyu müşteri çekmek için kadın eleman istihdam etmek diye niteleyenler var.
    İş bulamamalarına şaşmamak lazım.
    Çünkü kadın eleman müşteri çekmez. Güzel bakımlı alımlı kadın eleman müşteri çeker.
    Güzel bakımlı alımlı kadın da öyle 3 kuruş paraya istihdam edemez kimse.
    Yani bir işe kadın eleman aramak %99 işletmenin huzuru iş devamlılılığı ve işletmenin çıkarı içindir kadını meta olarak kullanma amacıyla değildir.
    Abi bir de güzel yere değindin mesala kadın çalışanların sorumluluğun da ailesi olabiliyor. Erkek aileden ayrılıp bir şekilde kendini idare edebilecek bir yapısı var. Kadın daha duygusal olduğu için hep ailem canım ailem diyor. Gerekirse gençliğinden heyecanından kısıp ailesine destek olmak için çalışıyor. Erkek öyle değil, bugun şu kızla vakit geçireyim, şu mekana gideyim hep böyle bireysel düşünüyoruz. Ama kadınların bu konu da daha titiz ve duygusal olması iş veren için çok büyük artı. Çünkü kadın çalışanlar hep işi kaybetme korkusundan kendine bir şey katıyor.
    2. Ekip (kadın) arkadaşımın daha ilk haftası. Sürekli soru soruyor soru sormadan önce rahatsız ediyorum diye soruya girip rahatsız ettim teşekkürler diyip konuyu kapatıyor. Ben de şuana kadar onlarca yerde çalıştım ama bu inceliği hiç bir yerde yapmadım. Bakın ben bile bunu yapmadım diyorum. İş veren olarak bu tarz nazik hareketleri kadınlardan görünce ne yazık ki bu şekilde karar veriyoruz. 3 ekip arkadaşım da kadın olacak. 4 de 5 de. Herkes için hayırlısı olsun. Ki şu da var eğer sen gerçekten kendi işinde iyi isen iş veren cinsiyetine bakmıyor. Kendini kanıtlaman yeterli. Gençlik zamanımda dondurmacı da çalışıyordum. Kadın çalışan varken bile bana dondurma nasıl yapılır diye ustam gösterirdi normal de mutfak işini kadınlar daha iyi değil mi?. Nedenini de açıklayayım çünkü ben hem kasaya bakardım hem kaşıkçılık yapardım hem garsonluk yapardım. Ustamın misafiri gelince hemen cebimde veya kasada ne varsa gidip önüne servis açardık kahve ikram ederdik. Evet dediğim gibi iş veren olarak erkeklere karşı bir ön yargımız olabilir bunun sebebi de yine Erkeklerdir. Ama sen kendini güzel geliştirirsen diksiyonun ile saygın ile kendini ön plana çıkartırsan emin ol erkek olmanın bir önemi yok. Foruma üye oldum iş alımı için konu açtım. Gelen erkek maillerinin %80’inde cv yok. Erkekler atsa bile girip bakmam ama bu bir kültür oldu. Bir iş başvurusunda nasıl cv ile gitmezsin? Mail atarken o done’yi nasıl atmazsın? Sonra iş veren mailime cevap vermedi. Tabi vermem. Sen daha işe alınmadan doğru olanı yapmıyorsun. Bir de işe alıp seninle vakit mi kaybedeyim? Bu konu çok uzar gider. Konu sahibine kariyerinde başarılar.
  • 22-03-2022, 14:52:47
    #34
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.

    Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak

    Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.
    Zihniyetin bu şekilde süre gelen yerde daimi devam eder, cahillik sizde ki eleman çalıştırma değil



    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.

    Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak

    Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.
  • 22-03-2022, 15:07:45
    #35
    AsiKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zihniyetin bu şekilde süre gelen yerde daimi devam eder, cahillik sizde ki eleman çalıştırma değil
    Ne demek istediğinizi Türkçe olarak yazabilir misiniz?