• 20-03-2022, 19:01:56
    kaç tane almıştınız? 1 adet mi?

    tuqra55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade diyorlar ??
  • 20-03-2022, 19:02:20
    1 saat önce aldım hala beklemede
  • 20-03-2022, 19:03:49
    afkPisk0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benm öyle bir işlemim de olmadı hocam nereden buldular kartı da çektiler anlamadım
    godady müşteri hizmetlerini mi arıyorum
    Daha önce orada hiçbir işlem yapmadıysanız. Kart bilgilerinizin çalınmış olma ihtimali çok yüksek. Direk bankanızı arayarak bilgim yok deyip harcama itirazında bulunun. Geçmiş olsun.

    Konu sahibine paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum.
  • 20-03-2022, 19:04:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç tane almıştınız? 1 adet mi?
    Ben 1 tane aldım bunu Twitter birisi yazmış iade talebi oluşturdular diye
  • 20-03-2022, 19:04:19
    tuqra55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade diyorlar ??
    nerde çıktı bu ekran hocam

    Whisperr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saat önce aldım hala beklemede
    15 dk önce aldım ben beklemede yazısı kalktı yönet çıkıyor kurulum ekranı geliyor
  • 20-03-2022, 19:05:29
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde çıktı bu ekran hocam
    Ben bu arkadaştan gördüm aldım oda açıklama yapmış


    https://twitter.com/azmimengu/status...452757508?s=21
  • 20-03-2022, 19:11:34
    tuqra55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade diyorlar ??

    Hocam iadeyi otomatik mi başlattılar? Ben de GoDaddy tarafında İngilizce destek bölümüne ulaştım. Eşim konuştu oradaki temsilci ile. Kurulumu yapamamamızın sebebi kampanyanın eski oluşu imiş İade için yarın arayabilirsiniz demişler. Şansım hiç yok gerçekten
  • 20-03-2022, 19:13:44
    Arkadaşlar panel olarak ne kuracaksınız? Çünkü plesk panel aylık 82 tl
  • 20-03-2022, 19:14:04
    kci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iadeyi otomatik mi başlattılar? Ben de GoDaddy tarafında İngilizce destek bölümüne ulaştım. Eşim konuştu oradaki temsilci ile. Kurulumu yapamamamızın sebebi kampanyanın eski oluşu imiş İade için yarın arayabilirsiniz demişler. Şansım hiç yok gerçekten
    Hocam benimkinde iade birşey yok bunu birisi paylaşmış İade diye